Koloryzacja Garnier Color Sensation- delikatny perłowy blond

Witajcie ;)

Minęły prawie dwa miesiące od mojej ostatniej koloryzacji, więc nadszedł czas na kolejne malowanie. Farby szukałam jednak już od ok miesiąca, ponieważ sama nie wiedziałam jaki kolor wybrać, by odrost nie różnił się zbytnio od reszty włosów.

Natknęłam się przypadkiem na nowy odcień Garniera , a mianowicie delikatny perłowy blond.
 

Garnier Color Sensation 10.21
Cena: 14 zł
Dostępność: Rossman

Ogólnie farby z garniera bardzo lubię, ponieważ nie niszczą mi włosów, nie śmierdzą i dość fajnie rozjaśniają moje ciemne blond kosmyki :)

Koloryzacja:

Farba po rozrobieniu jest biała, w miarę upływu czasu jej kolor zmienia się i nabiera perłowo- różowego odcienia. 
Konsystencja dość rzadka.
Ja malowałam sam odrost (około 2 cm), więc zużyłam tylko jedną farbę.

Jeśli chodzi o mój naturalny kolor to zdjęcia umieszczałam już opisując poprzednią koloryzację zostawiam link, gdyby ktoś nie widział wcześniej :))--> http://blondihairs.blogspot.com/2014/05/koloryzacja.html 

Farbę trzymałam na włosach 40 minut. Podczas trzymania farby na włosach czułam lekkie szczypanie i swędzenie.

Efekt bezpośrednio po koloryzacji:
Sztuczne światło

Po jednym myciu: 
Światło naturalne

Ogólnie moje odczucia: 
Ja jestem zadowolona z efektu ;) na odroście kolor delikatnie się odróżnia,ale nie jest to jakieś drastyczne, nie rzuca się tak w oczy ;) 

Śmiało mogę polecić ten odcień, u mnie zdał egzamin :))))






Komentarze

  1. bardzo ładny jest ten kolor u mnie niedługo jego recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę zobaczyć jak sprawdzi się u Ciebie ;) mnie żadna farba z tej serii nie zawiodła ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty