Z miłości do włosów - recenzja szczotki Tangle Teezer

Witajcie!
Czas nadrobić zaległości po tak długiej nieobecności :)

Dziś recenzja szczotki do włosów, którą pokochały moje włosy, a mianowicie:
Tangle Teezer :)


Od producenta
Rewolucyjna w rozczesywaniu włosów.
Dzięki swoim ząbkom ze specjalnego, elastycznego tworzywa
działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie.

Dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków,
czesze je delikatnie zapewniając im gładkość i połysk.



Zalety:
- rozczesuje nawet splątane kosmyki
-zdrowa- nie uszkadza ich
-masuje skórą głowy
-uniwersalna

Moja opinia
Długo zastanawiałam się nad jej zakupem, gdyż cena nie jest zbyt niska i bałam się, że jest dość przereklamowana,ale...nie zawiodłam się!

Ma super kształt, dopasowuje się do dłoni dzięki czemu łatwo się jej używa.

Nie ciągnie, nie plącze i nie wyrywa włosów rzeczywiście, bardzo łatwo się je rozczesuje.

Ząbki delikatnie masują skórę głowy, drapią, ani nie podrażniając jej, dzięki czemu cebulki włosa są dobrze ukrwione i lepiej odżywione.

Dostępna jest w wielu, ładnych kolorach, więc każdy znajdzie jakąś dla siebie.
Dodatkowo dostępna jest także wersja compact, która jest mniejsza i ma nasadkę na ząbki, więc idealnie nadaje się do noszenia w torebce.

Myślę, że każda włoso-maniaczka (i nie tylko) powinna ją mieć :)

Podsumowując, jeśli zastanawiasz się czy warto, to ja mówię 
WARTO!!!


Komentarze

Popularne posty