Coś dla dłoni- Krem -maska od Eveline

Witajcie!

Na dworze wciąż mrozi, więc musimy dbać o naszą skórę, by nie była przesuszona i szorstka.

Mam nadzieję, że używając kremu do twarzy, bądź balsamu do ciała 
pamiętasz także o dłoniach, ponieważ one także potrzebują ochrony.

Oczywiście nie tylko z powodu chłodu,ale również w wyniku wykonywania podstawowych prac domowych jak zmywanie czy sprzątanie.

Moje opakowania kremów do rąk zaczęły powoli świecić pustkami, 
dlatego mogłam wyruszyć do drogerii po jakąś nowość i tak oto wpadła mi w ręce
 waniliowa krem-maska do rąk i paznokci od Eveline z masłem shea i witaminą E


Od producenta
Waniliowy krem-maska do rąk i paznokci intensywnie regeneruje i zapewnia długotrwałe nawilżenie nawet najbardziej suchej skórze dłoni. 
Innowacyjna formuła oparta na Argan Regenerative Complex odżywia dłonie sprawiając, że stają się one aksamitnie gładkie oraz wzmacnia paznokcie. 
Chroni wrażliwą skórę przed działaniem czynników zewnętrznych. Regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni.

Cena około 10 zł/50 ml





Moja opinia
Krem jest w niewielkim opakowaniu, więc bez problemu zmieści się nawet do mniejszej torebki- to plus, bo zawsze możesz go mieć przy sobie.
Cena- niewielka. Akurat kupiłam go w promocji po 7 zł.
Kolor kremu jest żółty, a konsystencja półgęsta.
Szybko się wchłania, pozostawia skórę gładką i miękką, tak jak deklaruje producent. 
Ponadto mam uczucie jakby z zewnątrz skórę dłoni chroniła jakaś dodatkowa warstwa naskórka 
(stąd pewnie nazwa krem-maska).
Ostatnia rzecz, ale nie mniej ważna- zapach. Cudowny!!! Jak tylko go powąchałam przestałam się zastanawiać czy ją kupić. Jeśli lubisz słodkie zapachy, w tym na pewno się zakochasz tak jak ja :) :)

Komentarze

Popularne posty