Czekolada nie tylko do jedzenia - Krem nawilżający Lorys Duo Chocolate

Witajcie!

Ostatnio było dużo o różnych kosmetykach,
a dawno już nie pisałam o żadnej odżywce,
więc czas to nadrobić :)

Na pierwszy rzut idzie moja nowość, którą otrzymałam w prezencie od mojej siostry ciotecznej 
(Monia dziękuje jeszcze raz :* !!!)

czyli :

Krem nawilżający Lorys Duo Chocolate


Cena: około 8 zł/ 450 g
Dostępność: Auchan




Od producenta:
Krem z dodatkiem silikonu, został rozwinięty, aby pielęgnować i reglamentować intensywnie delikatne i uszkodzone włosy. Jego formuła zawiera Hydrovance, który naprawia włosy, zamykając naskórek i zostawiając je bardziej miękkie i  z większym błyskiem.

Kolor: jasno brązowy
Konsystencja: gęsta




Moja opinia
Cena produktu jest nieduża w porównaniu do innych odżywek, na dodatek jest bardzo wydajny.
Po jego użyciu włosy rzeczywiście są w lepszej kondycji, miękkie w dotyku i bardziej błyszczące. Ja zauważyłam zmianę już po 2 użyciu.
Producent zaleca używać go codziennie, ja jednak tego nie robię, ponieważ stosuje różne odżywki,aby włosy zbytnio się nie przyzwyczaiły do danego kosmetyku.

Krem nie pachnie specjalnie urzekająco, ale nie wiem do czego mogłabym go porównać, ale przy odżywkach warto pamiętać, że one mają działać, nie muszą pachnieć :).

Wadą jest tylko dostępność. Podobno można go spotkać właśnie w Auchan, ja jednak go nie widziałam, za to w Realu (ku mojemu zdziwieniu ^^ ) natknęłam się na jeszcze dwie odżywki Lorys:
wieloowocową oraz drugą z olejem węża (ta rzeczywiście ma specyficzny zapach).

Bałam się także, że przez swój ciemny kolor krem zafarbuje mi moje jasne kosmyki ,ale tak się nie stało, tak więc mogę go używać bez obaw.

Ogólnie polecam ;)
Jeśli natkniecie się na ten krem w sklepie to śmiało możecie przetestować
 Warto!!!



Komentarze

  1. Miałam kiedyś taką maskę, tylko owocową. W sumie lubiłam ją, chociaż działanie nie było oszałamiające. Zapach miała natomiast piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zapewne była ta, na którą natknęłam się w Realu wczoraj i rzeczywiście owocowa miała bardzo ładny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu mam właśnie tą odżywkę z olejem wężaponieważ czekoladowej nie było, jej zapach jest jeszcze gorszy niż tej ale - działanie takie samo lub lepsze! :) Za to odżywki owocowe tej firmy poza tym, że ładnie pachną nie robią nic ;), nie wiem od czego to zależy, ale owocowej bym już nigdy nie zakupiła, za to te dwie kupię jeszcze nie raz. Pozdrawiam Doroto ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty