Eveline - Skoncentrowane serum do rzęs 8 w 1 + GRATIS

Witajcie!

Zauważyłam, że wiele z was  zastanawia się nad kupnem serum do rzęs Eveline 8 w 1 (zdjęcie poniżej)
Mnie też od pewnego czasu korciło, by je kupić więc, gdy tylko nadarzyła się okazja postanowiłam je wypróbować. 

Cena: 15 zł/ 10 ml
Dostępność : Rossman

Od producenta:
Unikalna receptura serum dzięki wysokiej koncentracji aktywnych składników gwarantuje widoczne efekty. Znane z wyjątkowych właściwości: D- panthenol, proteiny sojowe, kwas hialuronowy, olejek arganowy 
skutecznie regenerują, chronią, wspomagaja odbudowę i wzrost rzęs oraz zapobiegają ich łamaniu i wypadaniu. Sprawia, że osłabione, matowe rzęsy odzyskują sprężystość i lśniący połysk.

8 w 1 ponieważ radzi sobie z wieloma problemami z rzęsami jak:
1. osłabienie
2. łamliwość
3. brak połysku
4.krótkie
5.cienkie
6.wyblakłe
7.wypadające
8. wolno rosnące

Moja opinia
Długo zastanawiałam się nad kupnem tego serum, bo przyznam zaciekawiło mnie, gdy pierwszy raz ujrzałam je w drogerii. Czy zakup się opłacił?

TAK!
Używałam wszystkie dostępne odżywki do rzęs firmy Eveline 

(link dla ciekawych z recenzją odżywki do rzęs Eveline z olejkiem arganowym

Wracając do skoncentrowanego serum.
Sylikonowa szczoteczka (moim zdaniem identyczna jak w innych odżywkach Eveline) fajnie rozczesuje i rozdziela rzęsy.
Serum ma biały kolor, jest bezzapachowe i szybko się wchłania
Po wchłonięciu rzęsy stają się nieco sztywniejsze.
Używam go około miesiąc czasu jako bazę pod tusz i powiem szczerze sprawdza się w tej roli znakomicie. Dużo łatwiej nakłada mi się tusz, gdy wcześniej użyję serum. 
Poza tym zauważyłam, że moje rzęsy są wzmocnione, nie wypadają tak jak wcześniej to miało miejsce i po prostu wyglądają na zdrowe.

Czy rosną szybciej? na to pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć, ponieważ nie kontroluję ich wzrostu i nie robię zdjęć przed i po, co zapewne przydałoby się zmienić. 

Ja jednak kupując odżywkę oczekuję przede wszystkim, że staną się one mocniejsze i odżywione, a dodatkowo łatwiejsze będzie ich malowanie i to serum spełniło moje oczekiwania. Na pewno kupię je ponownie.

Gdybym miała z 3 dostępnych odżywek Eveline polecić jedną to w ciemno, każdemu polecam właśnie tą.

Mała rada na koniec: zanim udacie się do drogerii w poszukiwaniu tej odżywki to zajrzyjcie np. na allegro, ponieważ czasami uda się kupić ją taniej. Mi się to udało, ponieważ  za swoją zapłaciłam 11 zł.


***
W ostatnich miesiącach nie narzekam na brak zajęć stąd posty na blogu pojawiają się bardzo rzadko, za co przepraszam,ale w czerwcu mam nadzieję pojawi się więcej recenzji.

Niedawno w Rossmanie miało miejsce kilka promocji, m.in. 3 etapowa 49 % obniżka na kosmetyki do twarzy, makijażu oraz pielęgnacji paznokci. 

Ja skorzystałam tylko z ostatniego etapu i kupiłam 4 lakiery ( 2 lakiery firmy Eveline, 1 Wibo i Lovely)


W tym tygodniu trwa promocja na kosmetyki do pielęgnacji twarzy, także zachęcam również do skorzystania. Jeśli nie wiecie co kupić odsyłam was do swojego artykułu o tym co warto kupić:


I mój dzisiejszy, spóźniony zakup, czyli elektryczna szczotka do oczyszczania twarzy

               



Szczotkę ponowne można kupić w Biedronce za 20 zł
Poprzednim razem nie zdążyłam i przyznam szczerze czekałam kiedy ponownie pojawią się w ofercie, mam nadzieję, że nie czekałam na marne.
Jeśli wcześniej też nie zdążyłyście to radzę szybko udać się do Biedronki, bo raczej nie zabawią tam długo, a myślę, że warto ją przetestować.
:) :) :)




Komentarze

Popularne posty