Urządzenie do pielęgnacji twarzy z Biedronki- czy warto kupić?

Witajcie Kochane :)

Dziś będzie trochę o oczyszczaniu twarzy i to bez użycia kosmetyków.
Jakiś czas temu w Biedronce zaczęły pojawiać się różne urządzenia, m.in. urządzenie do pielęgnacji twarzy.
Gdy pierwszy raz elektryczne szczotki pojawiły się w Biedronce, było ich dość niewiele. 
 Bardzo szybko zostały wykupione, przynajmniej w mojej okolicy.
Niestety nie zdążyłam jej wtedy kupić, ale przyznam szczerze miałam nadzieję, że jeszcze wrócą do sprzedaży i rzeczywiście niedawno znowu się pojawiły :)


Cena: 20 zł
Kolory: różowy i zielony


Wszystko zapakowane w praktyczne etui.



Opakowanie zawierało:
- instrukcję obsługi
- 2 baterie
- etui
- urządzenie
- 4 wymienne końcówki: oczyszczającą, masującą, 
wygładzającą i do nakładania makijażu

Moja opinia

Jak dla mnie to jeden z najlepszych zakupów jakiego dokonałam w ostatnim czasie 
;) 
To urządzenie super pielęgnuje twarz i efekty widać już od pierwszego użycia
Ja korzystam w zasadzie tylko z nasadki do oczyszczania oraz masażu i przyznam szczerze są rewelacyjne.
Do oczyszczania twarzy używam jej 2 razy w tygodniu, ponieważ przy częstszym stosowaniu może nieco wysuszać. 
Świetnie pomaga oczyścić twarz z podkładu i pozostałości makijażu. Skóra jest gładka, a pory ewidentnie oczyszczone.
Dodatkowe atuty to niska cena i wygodne etui, dzięki któremu bez problemu możecie ją przewozić. Sprawdzi się nawet na wyjazdach, bo jest na baterie, także nie musicie się martwić, jeśli nie będziecie mieć dostępu do prądu.
Oczywiście polecam wszystkim, którzy mają cerę tłustą i mieszaną.
 Jedynie osoby z cerą naczynkową i bardzo wrażliwą raczej nie powinny jej używać, ponieważ może wywoływać podrażnienia.

*B*O*N*U*S*I*K*
Lubicie konkursy? Ja tak, dlatego zajrzyjcie w link!
http://www.freakycatsbeauty.pl/2015/06/konkurs.html#more
Powodzenia!

Komentarze

  1. Fajnie ze sprzęt się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam biedronkę ale nigdy tego nie widziałam, zapowiada się super! Mam nadzieję, że zdążę kupić i wypróbować :) Dodaję do obserwowanych i przy okazji zapraszam na rozdanie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koniecznie :) z tego co ostatnio widziałam jeszcze były więc dokładnie szukaj :) Dziękuję i na pewno zajrzę :)

      Usuń
  3. No to jutro idę do Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Mam nadzieję, że udało Ci się kupić i że będziesz tak zadowolona jak ja ;)

      Usuń
  4. Słyszałam wiele dobrego na temat tego urządzenia :) Mam wrażliwą cerę, więc używanie tego sprzętu w moim przypadku odpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólczuje, ale mam nadzieję, że nie masz problemu z trądzikiem, może więc wcale nie jest to duża strata :)

      Usuń
  5. Myślę, że dla mojej cery mogłaby być zbyt silna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty