Oczyszczanie twarzy- żel od Garniera i pianka Clean&Clear

Witajcie!
Dzisiaj trochę o oczyszczaniu twarzy. 
Żele do twarzy, pianki, delikatne peelingi- czasami ciężko znaleźć idealny kosmetyk dla siebie. 
Chociaż muszę przyznać, że wybór jest naprawdę duży.

Ja dziś opowiem kilka słów o :

 - żelu oczyszczającym Garnier z kwasem salicylowym i cynkiem
- głębokiej piance oczyszczającej Clean&Clear (Oil Free)

Zaczynamy!

1. Garnier Czysta skóra- Żel oczyszczający z kwasem salicylowym i cynkiem

Cena: około 15-17 zł/200 ml
Redukuje nadmiar sebum i zanieczyszczenia. widocznie zwęża pory.
Przeznaczenie: Cera tłusta ze skłonnością do niedoskonałości.

Od producenta
Idealny dla cery mieszanej ze skłonnością do przetłuszczania i specyficznymi problemami (błyszczenie, ziemista cera) lub jeśli szukasz kosmetyku myjącego do codziennego użytku, który oczyszcza skórę i widocznie zwęża pory.
Zawiera kwas salicylowy o właściwościach antybakteryjnych i oczyszczający cynk, znany z właściwości regulujących wydzielanie sebum, ma podwójne działanie:
- usuwa zanieczyszczenia
-zwęża pory

Nie zalecany do skóry suchej i wrażliwej.



Moja opinia

Żel rzeczywiście głęboko oczyszcza skórę. 
Ma gęstą konsystencję, więc jest wydajny.
 Delikatnie się pieni i ma intensywny, mentolowy zapach.
Zwęża pory, ale też dobrze oczyszcza. 
Ja używam go tylko wieczorem, myślę, że stosowanie go 2x dziennie może wysuszać skórę.
Ogólnie polecam, myślę, że warto go wypróbować.



2. Głęboko oczyszczająca pianka Clean&Clear

Cena: około 13-15 zł/150 ml
Od producenta
Pianka opracowana specjalnie do oczyszczania skóry, bez efektu jej wysuszania. 

Przeznaczona do codziennego użytku.          


Moja opinia
Pianka jest wydajna i delikatna. Nie podrażnia skóry, ani jej nie wysusza.
 Ja używam jej najczęściej rano, bo po nocy pomaga mi się pozbyć nadmiaru sebum.
Jestem posiadaczką cery mieszanej i u mnie sprawdziła się idealnie. 
W przypadku cery tłustej może być zbyt delikatna, a przy wrażliwej może ją przesuszyć.
Cena też jest zachęcająca, a na promocji można ją kupić nawet o połowę taniej 
(akurat mi się to udało :))
Osobiście polecam dla osób z cerą mieszaną.
                              



Komentarze

  1. Nie miałam żadnego z nich, ale lubię tonik clean&clear

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam sprawdzić, ja kiedyś używałam pelingu do twarzy clean&clear i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty